Pakej Perkahwinan Yang Berbaloi di Grand Oasis Inspire Event Hall

 

Pakej Perkahwinan Yang Berbaloi di Grand Oasis Inspire Event Hall |  Assalamualaikum.. Ada yang bakal berkahwin kat sini? Ada yang sedang cari pakej perkahwinan yang berbaloi di Seri Kembangan? Ini dia memperkenalkan pakej perkahwinan di Grand Oasis Inspire Event Hall .. Pertama kali saya ke event hall yang sangat cantik dari luaran seperti datang ke majlis yang sangat exclusive dan gah..




Jikalau saya bakal pengantin, semestinya saya akan pilih dewan ini Grand Oasis Inspire Event Hall, sebab dekorasi mewah, hiasan dalaman pun sangat cantik, makanan yang disediakan sangat sedap! Sampai kan berkali-kali saya repeat ambil makanan..Menu yang ada di pakej-pakej kahwin Grand Oasis Inspire Event Hall ialah, Nasi pandan, nasi briayani,daging masak kicap, ayam, sayur campur, dan macam-macam lagi makanan tapi saya lagi suka daging masak kicap..







Selain itu juga, ada juga coffee corner, ada kopi, ada teh tarik yang sedap di bahagian luar, ada pelbagai jenis kuih muih, dan bubur, dan pelbagai piliha desserts, anda boleh pilih mana yang anda kehendak..

Di dalam pakej kahwin atau event, apa yang disediakan ialah tempat yang cantik dan exclusive, meja untuk makanan pengantin, main menu yang boleh pilih, termasuk juga standart audio sistem, stage boleh guna, ada car park yang banyak dan toilet yang besar dan bersih, serta surau, dan food testing.. 

Juga ada decoration untuk pelamin, standart deco kat jalan walkway tu, ada kek, e wedding card, main course buffet, coffee corner dan main table menu.. Haa macam mana ok tak? Nampak lengkap ye semua... 

So sesiapa nak berkahwin, nak site visit, atau nak tanya-tanya pakej-pakej yang ada, anda boleh tengok website atau contact info yang saya sediakan kat bawah.

Untuk Matlumat Lanjut
Email : grandoasiseventvenue@gmail.com
Contact No : 019-2503090 & 016-3299776

No comments: