Mini Konsert Otai Menyengat di Rendang Cafe..!

Assalamulaikum,,, 


Salam Santai,,,


Mini Konsert Otai Menyengat di Rendang Cafe.|| ONLY , 80's, 90's kids know this song..??? is it true..?? naahhh... Percaya lah kamu ada juga sis nampak di sana remaja duduk join semeja ambil port depan pentas pulak tu.. tengok muka adik tu memang nampak muka tak sabar menunggu Otai-otai ni menyanyi di depan pentas.  

Say Hey.! if ur are 2000's kids and u are Rockers.! 

Alhamdulillah 2018 tahun depan nanti Otai-otai kita bakal mengadakan satu konsert yang dipanggil ''Konsert Malam Bersama Otai"  OMG...!!!! walaupun  lagu-lagu yang dibawakan malam tu hanya beberapa buah lagu sahaja pun sudah buatkan Sis rasa WoW... Kalau malam konsert nanti tak tahu laaah.. Mesti woww gilak..! 


Lagu- lagu yang dibawakan Rockers otai-otai kita malam tu memang best best...I dont know la why tapi semuanya lagu mengamit kenangan benda yang dah tak ingat lama jadi ingat balik.. wahhh tak sangka sel sel otak boleh berhubung... OKay sis Gurau ja bah.. 


Malam itu juga sesi Press Conference dengan otai otai legend di Rendang Cafe yang terletak di Cyberjaya dibuat. Kisah mereke dari zaman mereka mencipta kumpulan, Jatuh dan bangunnya mereka, tidak ketinggalan kisah mereka yang tak dapat dilupakan mereka seperti biasa penerimaan respons dari pada peminat yang memberikan kritikan melampau namun semua sudah menjadi adat dan makanan bila dah berkecimpung dalam dunia seni, kalau jiwa rockers, hati mesti kental BRO..!!!!  


Sis duduk dekat luar restoran sambil makan Nasi Lemak rendang dan dihiburkan pula dengan muzik-muzik rockers yang mengamit kenangan dari otai-otai kita ni membuatkan sis merasa santai tambahan pula dekorasi restoran yang sememangnya sudah menampakkan konsep santai.  Malam tu sis memang dah lapar jadi sambil berhibur tu memang sis happy kalau dapat makan makanan yang menyelerakan.. rendang weehhh...!! sis Memang rekomen kamu datang sini cuba makanan redang dia..! perrgghh..! 

Nama Restoran ;

Rendang Cafe
D-G-05, PLAZA CRYSTAL VILLE, JLN VITA 1, 
LINGKARAN CYBERPOINT TIMUR, CYBER 12
Cyberjaya 63000.

Telefon:
012-299 1544

ok lah bye byee

X.O.X.O
Tynie nih. 


1 comment:

Mimin Adam said...

baiklahhh sambil mkn sambil layan.. huhuhu