Salima Skin Solution KINI ADA di Malaysia.!!

Assalamualaikum.. Hyee semuaa...

Ni si Tini mahu story sikit. Ala-ala gossip girl gitu So entry kali ni just call me A. Will You..?? Sebenarnya A nak bagitahu ada satu produk kecantikan yang sudah berjaya memasuki pasaran Malaysia. Jadi, nak kenalkan jenama produk yang sekarang katanya mahu menawan pengguna dari Malaysia iaitu SALIMA SKIN SOLUTIONS. 

Sebelum A mahu story pasal Produk biarlah A cerita dulu latarbelakang pengasas Salima Skin Solution ni hendaknya ya. Jenama Salima Skin Solution ni di ambil sempena nama pengasas dia beliau ialah Salima Amsa. Beliau lulus dengan Kepujian dalam Estetik Perubatan dan merupakan Juruteknik Estetik Perubatan Laser yang disahkan sepenuhnya. Beliau juga mempunyai Ijazah Kehormat dalam mekanikal kimia. 


Suka A bila dapat tahu yang Salima juga terlibat dalam satu komuniti sukarelawan jawatankuasa belia, beliau  membantu belia meningkatkan keyakinan diri dan kemahiran sosial serta membantu mereka menetapkan matlamat masa depan. Salima juga menyediakan rawatan estetik percuma untuk mangsa kanser. Terpegun Kak A tau.!

Katanya, Salima mempunyai lebih dari 15 tahun pengalaman dalam estetik perubatan canggih, dibimbing oleh pakar-pakar penjagaan kulit dan doktor di seluruh dunia untuk menyempurnakan hasil tangannya. Salima juga bekerja dengan ketua dan ketua editor Vogue Italy (Franca Sozzani), memberikan perkhidmatan estetik perubatan kepada model teratas yang profesionnya bergantung pada kulit tanpa cacat.


Dengan bangganya Salima Skin Solution memperkenalkan produknya yang berasaskan perubatan kepada penguna bukan itu saja yaa malah produk ini mendapat Sijil Halal. Mula dikenali di Kanada dan sekarang mulai dikenali di serata dunia. 

Produk Salima Skin Solution merangkumi :
  • hyperpigmented / Aging Skin
  • Dehydrated / Sensitive Skin
  • Oily / Acne Skin
Dengan MISI dan VISI utama adalah untuk membantu kamurang mencapai kulit yang indah yang diimpikan. Bukan hanya keuntungan bisnes memuaskan hati beliau namun suka dengan kepuasan pesakit dan penguna yang keluar dari mulut mereka. 

Bagi yang hilang kepercayaan dengan segala produk kecantikan dan penjagaan wajah yang sekarang ini  bagaikan cendawan tumbuh selepas hujan. Jadi, ini peluang kamurang membezakan dan menilai sendiri produk-produk yang ada.  Mungkin kita patut nilai dan kenali dulu dari siapakah Pengasas Produk Kecantikan itu..??? Siapa tahu bukan..?? 


ok laa.. sekian.. love you ALL.. 

XOXO..
TYNIE NIH.


2 comments:

Māmy Syu said...

Wah first time.dengar skincare jenama salima. Tengok dari sejarahnya, nampak jenama ni boleh dipercayai
Asal dari negara mana ek salima skin solution ni

Mimin Adam said...

wahh menarik ni, buat masa skrg min tgh recover kulit muka,
nekas jerawat lambat hilang.. so, skrg pakai pencuci muka gamat safi je..
nnti dah ok boleh try product ni. hehehe